More Website Templates @ TemplateMonster.com - November 14, 2011!

Managementul Documentelor

Arhivare documente
Scanare documente, servicii de arhivare electronica, program de recunoastere text si regasire rapida documente.

Cum facem ?
Preluare si transport documente, scanare documente, indexare si regasire dupa cuvinte cheie.

Documente electronice
Solutii pentru arhive nationale, locale, publice sau private. Indexare cuvinte cheie, regasire rapida.

Integrare CRM ERP
Integrare facila sau export de informatii preluate catre sisteme CRM, ERP sau Content management.

De ce ?
Pentru a evita pierderea, deteriorarea sau chiar furtul documentelor importante. Securizarea informatiilor.

Reducere costuri
Atat costurile de stocare cat si cele de cautare documente se reduc. Folosire eficienta a resurselor umane.

Aplicatii Speciale

A

Xerox DocuShare Platform

Platforma XeroxDocushare este solutia ideala de management al continutului intr-un mediu corporatist sau office. Poate fi integrata cu multifunctionale sau scanner Xerox si nu numai.

B

Alte platforme de management

Pe langa DocuShare, compania noastra va poate furniza si alte solutii de stocare si management al documentelor. Elo Digital Office este o alta solutie care va poate ajuta.

C

Solutii online de tip CLOUD

Solutiile Cloud, genereaza tot mai mare interes pentru actorii privati si nu numai. Va oferim solutii de tip Cloud, pe baza de abonament, in care platiti cat consumati si nimic mai mult.

D

Externalizare arhiva digitala

In acest caz putem prelua intreaga responsabilitate pentru fluxul de documente din compania dumneavoastra. Astfel eficienta dumneavoastra creste semnificativ.